Hem > Uncategorized > KanotSyd läger i slutet av januari

KanotSyd läger i slutet av januari

Inbjudan till KanotSyd-läger den 21-23 jan

Efter alla samtal med er på senaste lägret i Karlskrona fick jag en uppfattning av att ni ville träffas lite oftare under vintern. Därför har jag fixat så det blir ett läger i Karlskrona i slutet av januari. Anledningen till att vi kör i Karlskrona igen är för att jag har väldigt bra tillgång till gym och lokaler här (Lok & motion). Tanken är nämligen att köra genomgångar av övningar i gymmet och andra roliga och bra fyspass i lokalerna. Vi kommer också ta tillfället att hitta på en rolig aktivitet tillsammans men den kommer vara hemlig.

Detta blir alltså starten på kommande år och jag hoppas så många som möjligt kommer. Ni behöver alltså inte ha med er någon kanot eller paddel utan kan bara sätta sig på tåget till Karlskrona. Jag vill att ni anmäler er till mig senast den 10 jan.

Jag hoppas jag får se så många som möjligt här i januari.

Hälsningar Cissi

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

