Hem > Uncategorized > SM uppladdning!

SM uppladdning!

Detta program är skrivit för Dig som har en god träningsbakgrund och är van att köra 2 paddelpass om dagen. Om du inte är det ska du inte köra så här hårt för då kommer du bara vara sliten till SM. Så känn efter och lyssna på din kropp. Du kan korta ner passen eller ta bort något pass om det blir för mycket.

Vecka 26.

Måndag:      Aerob R        3 set 4*2min (3+) med resistans, vila 2min, fokus på driv!

                       Till                 2*3min (3), 4(30/60/30/60/30) (4/3/4/3/5) vila 3min, 2*3min (2)

Tisdag:        Aerobt tempo 3*5min (30/30), 3*5min (20/20), 3*5min (15/15) (3++/2) Gå på ordentligt!

                      Snabbhet       4*100m flyg, 4*100m stilla, 4*50m flyg, 4*50m stilla, lång vila!

Onsdag:        Lopp             2 set (500m, 200m, 100m max) lång vila, träna lopplan!

                        Löpning        7×3 min hårt 

Torsdag:        Aerob uth +  8*70/20, 8*60/30, 8*45/15, 8*30/30 (3+) Hitta bra flyt!

                          Spjälk            5*300m max vila 6min + lång avpaddling & stretch

Fredag:                                Vila 

Lördag:         Snabbhetsuth                      4set (10, 20, 30, 40sek flyg max start varje min) vila 8min mellan     seten

                         CK                Löpning 40min distans + stretch

Söndag:         Mix               4*3min (3), 5*20/1:40 (on/off), 4*2min (3+), 4*1min (3+)

Vecka 27. 

Måndag:        Snabbhetsuth 4set (10/50/15/45/20/40/25/35/30/30) (on/off), vila 6min mellan seten

Till                 4set (60/60/60/120/30) (5/1) vila 6 min mellan seten, tryck igenom syran!

Tisdag:          Aerob uth+   3set 8*70/20 (3+)              

                      Snabbhet       4 set 4×15/1.45 (on/off)

Onsdag:        Till                 1*500m, 1*250m, 1*100m, 1*50m lång vila & full koncentration

Torsdag:        Aerob uth      12*3min (3) Nr 1-4 med R resten utan R, hitta bra driv och skölj ur kroppen!

Fredag:          Känsla           Naturlig fartlek & känsla 40-60min

Lördag:                               Vila

Söndag:                              Vila / lätt paddling på SM banorna

Vecka 28 – SM årets höjdpunkt

Lycka till och ha skoj!

Annonser
Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: